Projecte GUINOVART 1r ESO

El centre posa en marxa aquest any el treball per projectes amb els alumnes de 1r d’ESO.
La societat evoluciona i cada vegada més hem de preparar els nostres alumnes per donar respostes innovadores en una societat canviant i en evolució constant. L’objectiu es formar ciutadans i ciutadanes crítics, amb opinió pròpia, autònoms i que siguin capaços de resoldre reptes amb equip.

El projecte plantejat aquest curs és artístic, però s’hi desenvolupen competències pròpies d’altres àmbits com el lingüístic, el matemàtic, cultura i valors, personal i social, i digital.

Col·laborant amb la Fundació Espai Guinovart, agafem com a objectiu difondre la vida i obra de l’artista d’arrels agramuntines Josep Guinovart. Descobrir la seva biografia i escollir la manera de com presentar-la ha estat el repte d’aquest primer trimestre. Formats com el teatre, la cançó, el còmic, un visual thinking o una presentació digital animada són algunes de les idees que han sorgit a l’alumnat dins de l’aula de projectes. Ben aviat començarem a veure’n els resultats!

Galeria d’imatges