Selecció fotos de la sortida de 1r BTX a Collserola i Acrosport 4t d’ESO

Ja teniu disponible una selecció de fotografies de:

• Lâ??alumnat de 4t dâ??ESO que ha estat fent acrosport a les classes dâ??educació física.
  • La Marxa a Collserola de lâ??alumnat de 1r de BTX

El passat divendres 22 dâ??octubre tot lâ??alumnat de 1r de batxillerat va realitzar una caminada per Collserola.

Des del baixador de Vallvidrera, els diferents grups anaven sortint amb un plànol i un llibre de ruta que havien de seguir segons lâ??itinerari que havien escollit. Hi havia un itinerari de 13 km i un altre, de més atrevit, de 17 km.

A aquesta distància sâ??havien dâ??afegir tots aquells quilòmetres de més que sâ??havien de fer degut a les marrades. La majoria dels grups de lâ??itinerari curt van acabar fent gairebé tants km com els del llarg.

A sant Medir ens vam trobar tots per esmorzar i després vam continuar tots junts fins a Sant Cugat.