Ja podeu escoltar el programa de ràdio de l’alumnat de Mitjans de Comunicació (BTX1)

Ja es PODEN ESCOLTAR els PROGRAMES de RÃ?DIO de CONEIXMÃ?N amb l’INSTITUT VIATJA!

Ja estan disponibles per escoltar tots els programes de ràdio del projecte L’institut viatja promogut per l’Associació COMSOC – Comunicació Social en el marc del portal www.coneixmon.org. Es tracta de 10 programes fets per alumnes de 10 instituts de la província de Barcelona que han parlat sobre turisme responsable centrant-se en un país del seu interès. Els i les joves han fet de periodistes per documentar-se, elaborar el guió d’un programa radiofònic i enregistrar-lo, entrevistant, a més, a membres d’entitats que promouen i proposen iniciatives de turisme responsable i persones que han viscut l’experiència d’aquests viatges en primera persona.

El programa que van realitzar els nostres alumnes de Mitjans de Comunicació és aquest: L’INSTITUT JAUME BALMES CONEIX els BALCANS i KEVLAR