Recordatori de la Preinscripció i Matriculació pel curs 2012-2013. Xerrades d’orientació per l’actual alumnat del centre i les seves famílies.

Matriculació de lâ??alumnat pel curs escolar 2012-2013:

ALUMNAT DE 1R Dâ??ESO: Recordeu que el termini per a matricular-se per a 1r dâ??ESO és de lâ??11 al 15 de juny.

• Aquí teniu la carpeta de matriculació amb tota la informació i documents que cal omplir i portar (fulls de dades, pagaments a efectuar, llistat de llibres, autoritzacions, etc.). Qui prefereixi recollir la documentació al centre ho podrà fer a partir del divendres 8 de juny a consergeria. La informació per a la compra dels llibres de text sâ??ha afegit a les 15:30 del 8/6. El full amb la proposta de les activitats extraescolars de lâ??Associació esportiva i el full dâ??inscripció sâ??han afegit a les 13h de lâ??11/6. Pel que fa al full de petició del servei de menjador us demanem que marqueu, cas que estigueu interessats, quins dies en faríeu ús. El preu es marcarà quan sapiguem el nombre dâ??usuaris.
  • Dilluns 18 de juny a les 19h reunió per explicar, a les famílies del nou alumnat, el sistema de venda i reutilització de llibres (ecoBooks) amb lâ??empresa IDDINK.
  • A continuació trobareu les carpetes amb la documentació per a la matrículació per a la resta de cursos:

• 2n dâ??ESO (lâ??alumnat que a juny ja passi de curs ha de matricular-se el 26 o 27 de juny, la resta el 6 o 7 de setembre)

• 3r i 4t dâ??ESO (lâ??alumnat que a juny ja passi de curs ha de matricular-se el 26 o 27 de juny, la resta el 6 o 7 de setembre)
  • 1r i 2n de Batxillerat (lâ??alumnat del centre que a juny ja passi de curs ha de matricular-se el 28 o 29 de juny, la resta el 6 o 7 de setembre).
  • Matrícula dâ??alumnat nou al centre de Batxillerat del 2 al 10 de juliol.
  • Matrícula dâ??alumnat de Formació Professional del 2 al 10 de juliol.

Altres novetats

Novetat del 25/5: El Consell Escolar ha sol·licitat poder fer jornada intensiva a lâ??ESO pel curs 2012-2013. Aquí teniu el comunicat que hem enviat a les famílies.

Com que fins a finals de juny no tindrem resposta oficial a la nostra petició, en Consell Escolar es va arribar a lâ??acord dâ??establir lâ??horari marc definitiu en una reunió que farem a finals de juny.

Tot i el consens del C. Escolar aquest canvi pot provocar algun neguit o dubte i és per això que lâ??Equip directiu estarà a la vostra disposició per a aclarir dubtes i intercanviar opinions el dimarts 5 de juny a les 19h.

Confirmació oficial del 18/5/2012: lâ??Institut Jaume Balmes també ofereix pel curs 2012-2013 el currículum mixt batxillerat â?? baccalauréat (batxibac).

Les persones interessades en el batxibac hauran de comunicar-lo en el moment de fer la preinscripció i contactarem personalment amb elles per concretar el seu itinerari.

• Els altres itineraris dels Batxillerat del centre per al 2012-2013 són:   BTX1-Diürn,         BTX2-Diürn,    BTX1-Nocturn    i       BTX2-NocturnCal lliurar-los omplerts amb la preinscripció.
  • Calendari de preinscripció dels estudis post obligatoris curs escolar 2012-2013:

Còpia de la notícia que ha ocupat la portada des dâ??inici de gener 2012 fins el 7/5/2012

========================================================

Atenció!!: El Departament ha canviat el 4/5/12 les dates del procés de preinscripció i matrícula.

CONSULTEU LES NOVES DATES (aquí sota ja estan actualitzades)

Dissabte 5 de maig de 2012 ===> Batxillerat i FP [material de la sessió: Batxillerat  — Formació Professional] [preinscripció BTX i FP-GM del 21 de maig a lâ??1 de juny  i  FP-GS del 29 de maig al 8 de juny] [Web Preinscripció i Matriculació]

Dissabte 25 de febrer de 2012 ===> ESO [material de la sessió] [Web Preinscripció i Matriculació] [Calendari de tot el procés]

• De 11.00 a 14.00 visita de les instal·lacions del centre
    • A les 11.30 reunió informativa

calendari portes obertes 2012

Dissabte 25 de febrer de 2012 ===> ESO [material de la sessió] [preinscripció del 19 al 30 de març]

Els alumnes que cursen o opten per cursar els ensenyaments professionals de música o de dansa tenen prioritat per accedir a les places dâ??ESO.
    Aquest alumnat haurà d’omplir aquest formulari abans del divendres 23/3 i en el moment de la preinscripció haurà de lliurar aquesta documentació addicional:

1. Declaració de que opta per simultaneijar l’ESO i els estudis profressional de música o dansa.
    2. Certificat d’una escola autoritzada que indiqui: a) Des de quan s’està fent música o dansa i b) Curs que fa actualment i nombre d’hores de dedicació setmanal.

Dissabte 5 de maig de 2012 ===> Batxillerat i FP [material de la sessió]

• De 11.00 a 14.00 visita de les instal·lacions del centre
    • A les 11.30 reunió informativa

calendari portes obertes 2012

calendari portes obertes 2012 - Estudis

Nota del Departament dâ??Ensenyament del 21/2/2012 sobre la preinscripció per al curs 2012-2013: El període de presentació de sol·licituds començarà durant la segona quinzena del mes de març i es preveu aquest calendari:

• Del 19 al 30 de març: segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
    • Del 14 al 25 de maig: per al batxillerat i els cicles formatius de grau mitjà de formació professional i d’arts plàstiques i disseny.
    • Del 28 de maig al 8 de juny, per als cicles formatius de grau superior de formació professional i d’arts plàstiques i disseny.

Nota del Departament dâ??Ensenyament del 26/1/2012 sobre la preinscripció per al curs 2012-2013: El període de presentació de sol·licituds començarà durant la segona quinzena del mes de març