De marxa… fent esport!

Els postres alumnes de 4t dâ??ESO han participat al programa De marxa… fent esport!, que promou lâ??Agència de Salut Pública.

El programa pretén fer promoció de lâ??oci saludable, tot estimulant la pràctica de lâ??exercici físic en el temps de lleure i donar a conèixer recursos esportius del nostre districte. Ã?s per això que lâ??activitat sâ??ha realitzat al poliesportiu municipal Joan Miró.

També pretén fer prevenció del consum de drogues.

Lâ??activitat consta de 3 fases:

• La primera ha estat una visita al Poliesportiu Municipal Joan Miró on han fet una xerrada-taller de prevenció de drogodependències a càrrec de professionals de la Fundació Mensalus. Després han participat en diferents activitats (cicling, esports alternatius, steps, condicionament físic amb suport musical, body balance…)
  • La segona fase consisteix en un programa dâ??activitats dirigides durant 3 mesos (2n trimestre del curs) al mateix poliesportiu. Són dues sessions setmanals (dimecres i divendres a la tarda) gratuïtes per tots es alumnes que ho vulguin. Tan sols han dâ??omplir la butlleta i donar-la al professor/a dâ??educació física.
  • La tercera fase (després de setmana santa) ofereix la possibilitat dâ??apuntar-se a la instal.lació municipal a un preu molt assequible.

Us adjuntem unes fotografies de la primera fase que van realitzar els nostres alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *