Activitats de l’alumnat de 2n de Batxillerat de Ciències de la Terra i mediambientals

1. Un grup dâ??alumnes de segon de Batxillerat ha participat en el projecte â??La dependència de lâ??energia fòssil i el nostre futur energèticâ? organitzat conjuntament pel Programa Argó de lâ??Institut de Ciències de lâ??Educació i lâ??Institute of Environmental Science and Tecnology (ICTA) de la Universitat Autònoma de Barcelona. El projecte té com a objectiu fomentar la millora de la comunicació entre la ciència i la societat, tot contribuint a la presa de consciencia del canvi dâ??escenari energètic. El vídeo que han elaborat els nostres alumnes es titula â??El vent, un instrument de lâ??orquestra energèticaâ?i està penjat al Web http://elnostrefuturenergetic.cat/page-titre-Projecte_Instituts-cid-30.html on, juntament amb els vídeos dels altres instituts, i en lâ??apartat de â??Debat generalâ? participa en un concurs on el jurat és el públic visitant de la pàgina. Us animem a veureâ??l i a participar en la votació.
  2. La Inés Sánchez, alumnat de 2n de Batxillerat,  ha estat una de les 25 persones seleccionades per participar en l’activitat Viu la Geologia que és una activitat on estudiants de secundària interessats tenen la possibilitat de compartir 3 dies amb estudiants i professors de la Facultat de Geologia.