Sant Jordi 2022

Finalment, aquest any s’ha pogut celebrar un Sant Jordi com cal. Portàvem els darrers anys amb celebracions una mica aigualides degut als confinaments, però aquest any sí que s’ha pogut fer un Sant Jordi amb cara i ulls.

S’ha fet el tradicional concurs de pastissos i coets, hi ha hagut premis literaris i concursos de paraulògic al gimnàs, els alumnes de batxillerat han organitzat diferents challenges al pati, Kahoots a l’aula, frases maleïdes, improshow, el mur de Julieta, photocall…

En definitiva moltes tasques simultànies que no haurien estat possibles sense la col·laboració dels alumnes i professors, però, sobretot, sense la preparació prèvia a la diada que van dur a terme des del departament de llengües.

Moltes gràcies a tothom.