Classes de repàs

Busquem estudiants del Gorgs (Batxillerat) i ex-estudiants per donar classes particulars a alumnat del centre (ESO/Batxillerat) amb l’objectiu de facilitar el contacte amb famílies que requereixen aquest servei.

Requisits: ser estudiants de Batxillerat del Gorgs o ex-estudiants.

Moltes vegades tenim alumnat al centre que requereix classes particulars de repàs i les famílies ens demanen professorat que pugui impartir classes de reforç. Per facilitar a les famílies aquest recurs sovint recorrem a alumnes d’últims cursos o ex-alumnes del centre amb els que mantenim el contacte. Des de l’AFA i l’institut us volem facilitar a famílies, alumnes i ex-alumnes aquests contactes, sense intervenir en preus o condicions de les classes que es puguin contractar. En omplir aquest formulari, l’AFA i el centre disposarem de les dades d’alumnes, ex-alumnes interessad@s en fer classes de repàs per tal de facilitar el contacte a les famílies que ho requereixin.

Si esteu interessad@s en formar part de la “borsa de treball” ompliu el següent FORMULARI.

Les famílies podeu disposar de les dades del possible professorat disponible demanant informació a través dels vostres tutor@s.

AFA Gorgs i Institut Gorgs