Celebrem el Nadal

Avui és el darrer dia de classe del 2023 i el nostre alumnat ho ha aprofitat també per celebrar el Nadal. S’ha dividit el matí en dos blocs i mentre els alumnes de 1r i 2n d’ESO estaven al gimnàs, la resta estava a les aules fent targetes de felicitació, escrits per l’arbre dels desitjos, obrint els regals de l’amic invisible i del cagatió o qualsevol altra manera d’acomiadar a l’any que ells han decidit.

Després del pati s’han invertit els rols i l’alumnat de cicle superior ha anat al gimnàs a gaudir de les actuacions que havien preparat els companys i companyes de tots els nivells. Hi ha hagut dansa, diverses interpretacions de piano, violoncel, guitarra i nadales on han participat nois i noies de tots els nivells.

Ha estat una bonica manera d’acomiadar l’any amb tots els companys i companyes i només queda agrair la bona feina feta a tota l’organització i tots els participants.

Moltes gràcies i Bon Nadal per tothom