14 ordinadors del Gorgs posen rumb cap a Ghana!

Avui us volem informar sobre una acció que s’ha dut a terme des del Gorgs i que probablement ja heu vist a l’instagram del centre!

Teniem uns portàtils en desús però que encara funcionaven correctament que haurien acabat a la deixalleria,… però gràcies a Nasco Feeding Minds, 14 ordinadors portàtils del Gorgs posen rumb cap a Ghana!

I és que fa poc dies els telenotícies informaven que un de cada tres habitants del planeta no s’ha connectat mai a internet.

Un dels projectes amb els que compta la ONG que lidera l’@ousmanumar és la creació d’una xarxa d’aules informàtiques a les escoles rurals de Ghana. Amb aquestes, pretenen familiaritzar nens i nenes amb les eines digitals i facilitar l’accés a la informació.

L’any 2012, l’Ousman va comprar 45 ordinadors amb el seu sou per obrir la primera aula…

I.. què han fet fins ara??

• Tenen 11 aules repartides per tota la regió del nord de Ghana.
  • Tenen a 12 professors formats per formar en TIC als seus alumnes.
  • Han format a més de 20.000 alumnes al llarg dels anys.
  • El seu objectiu és poder obrir 2 o 3 aules anuals gràcies a les donacions que reben dels seus col·laboradors.

Si vols conèixer més coses sobre aquest projecte, entra al link de la BIO o a https://nascoict.org/aules-dinformatica/

Andrea Morral