Gorguines

El dilluns 20 de desembre s’ha engegat a l’Institut Gorgs el grup de creació literària Gorguines format per alumnat i professorat del centre. Aquest nou espai artístic vol impulsar la creació de relats, contei fins i tot alguna novel.la així com organitzar recitals poètics per tal de posar a l’abast de la població Cerdanyolenca el gust per la poesia.

En aquesta primera trobada s’ha recordat la figura de la recentment desapareguda escriptora Almudena Grandes amb la lectura d’un fragment de la seva obra Malena es un nombre de tango i del poema de Luis García Montero “Principios y sentimientos”, versos que després de la mort de l’autora tenen més sentit que mai. La poeta Elvira Sastre també ha estat recitada pels alumnes en un preludi del que seran les seves properes actuacions.

Si algun alumne del centre vol participar en aquestes trobades mensuals que demani al professorat de llengües que hi sereu benvinguts.

Gorguines