Bioblitz, 4t d’ESO a Collserola

El passat divendres 17 de juny de 2022 alguns/es alumnes de Biologia de 4t d’ESO van assistir al esdeveniment Bioblitz Collserola, una oportunitat d’explorar i descobrir la biodiversitat de l’hàbitat muntanyós de Collserola. L’objectiu era identificar el màxim nombre d’espècies presents a la zona del Pla del Cigró juntament amb biòlegs i biòlogues expertes que estudien grups concrets de flora i fauna. També vam poder aprendre de primera mà les tècniques de mostreig científiques, les característiques del grup biològic i com identificar els organismes trobats durant l’itinerari. D’aquesta manera, l’alumnat de 4t d’ESO que ha cursat biologia com a matèria optativa ha pogut fer un tast d’un estudi de camp, de la mà d’un grup de persones expertes.

Marisa Hernández