Let’s Clean Up Europe!

El passat 10 de maig de 2023 l’alumnat de 3r d’ESO del servei comunitari de Collserola van anar al parc de la riera de Sant Cugat, porta d’entrada al parc de Collserola, per participar en una actuació de recollida de residus. Aquesta actuació s’engloba dins el projecte Let’s Clean Up Europe.
Aquesta campanya és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.
L’alumnat va recollir un total de 38,55 kg de residus. Dels quals 6,5 kg d’envasos lleugers, 0,55 kg de paper i cartó, 5,15 kg d’un pneumàtic i 26,35 kg de rebuig.