Visita a la deixalleria de Cerdanyola

Els dies 22 i 23 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO va visitar les instal·lacions de la deixalleria de Cerdanyola del Vallès, de la mà de l’Alfred, un educador d’Argelaga.

Allà van poder discutir la importància de reduir el consum de productes, de reutilitzar els materials en la mesura del possible, d’intentar reparar el que es pugui abans de comprar productes nous, i de reciclar d’una manera adequada.

També van poder veure com se separen diferents tipus de materials, i van reflexionar sobre l’impacte ambiental i sobre la salut de les nostres formes de vida, a part de parlar sobre quines mesures estan al nostre abast.

De fet, alguns/es alumnes van sortir d’allà amb llibres de segona mà per donar-los una nova vida!

Marisa Hernández