Dos membres de l’Associació VIDIA ens expliquen el reciclatge de l’oli

Aquesta setmana han vingut uns representants de l’Associació VIDIA, que treballa amb persones amb discapacitat intel·lectual, per explicar la seva col·laboració amb l’empresa Deter-Oil Ecology SL per evitar que els olis de cuina usats vagin a parar als desguassos.

Els nois de l’associació han mostrat als nostres alumnes què passa quan no reciclem l’oli i què podem fer per reduir el nostre impacte ambiental quan l’usem.

La seva proposta, a part de la conscienciació mediambiental, és la re recollir l’oli usat en contenidors com el que han col·locat a la porta del nostre institut. Posteriorment ells s’encarreguen de recollir-lo, enviar-lo a una empresa de reciclatge i donar-li un nou us. Dels diners que se’n puguin obtenir es compren més contenidors i serveixen d’ajut econòmic als membres de l’associació.

Tot i això, han insistit que si no es pot reciclar amb els seus contenidors, el més important és que tothom recicli i ho faci en qualsevol punt de reciclatge que tingui al seu abast.

Ha estat un plaer veure la feina que fan i la manera com l’exposen davant l’alumnat del nostre centre.

Moltes gràcies per la bona feina