Ex-alumnes del Gorgs al diari ARA

El diari ARA està preparant des fa unes setmanes un reportatge sobre un grup d’ex-alumnes del nostre institut.

És un reportatge on els alumnes que formaven part de la promoció que va acabar l’ESO ara fa deu anys (2006-2007), expliquen com els han anat les coses al llarg d’aquesta dècada. El diari volia que la mostra representés un grup social el més ‘estàndard’ possible, i van pensar que un institut com el nostre responia a les característiques que buscaven. En total, el reportatge sembla que parlarà de més d’una vintena de nois i noies.

Aquest diumenge 11 de desembre podreu llegir l’article que de ben segur us resulta d’allò més interessant.

Trobareu el reportatge a la secció ‘Emprenem‘.