AFA GORGS

 

L’Associació de famílies d’alumnes, AFA, és l’entitat, sense afany de lucre, que agrupa i representa totes les famílies de l’Institut

Té els seus propis estatuts.

L’objectiu de l’AFA, és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament.

La participació de les famílies és un dels valors fonamentals de l’ensenyament públic. Resulta bàsic que continuem involucrant-nos en l’educació dels nostres fills i filles. Això significa una aportació col·lectiva d’idees, opinions i propostes constructives.

L’AFA fa d’interlocutor amb el professorat i l’equip directiu per tractar temes que afecten i interessen a les famílies. Recull les seves opinions i demandes sobre el funcionament del Centre i sobre temes educatius en general. Administra i gestiona els recursos que aporten els associats.

Què fem ?

  • Ens coordinem amb l’equip directiu del centre per contribuir a millorar el projecte educatiu i per afavorir la comunicació de les famílies amb l’equip docent.
  • Promovem el desenvolupament d’activitats diverses per a l’alumnat fora de l’horari lectiu com per exemple els tallers d’estudi assistit.
  • Proposem activitats de debat, reflexió o formatives per a les famílies.
  • Participem en el Consell Escolar del centre i en altres fòrums educatius de Cerdanyola.
  • Ens responsabilitzem d’alguns dels serveis complementaris (socialització de llibres, armariets…) que puguin facilitar l’acció educativa del centre.
  • Participem i /o col·laborarem en els actes escolars més significatius, incloent els de caire festiu i cultural.
  • Si escau, contribuïm econòmicament perquè el centre pugui gaudir de millors instal·lacions o d’una millora qualitativa en la formació dels i les alumnes.

Com ho fem ?

Tots els membres de la junta pertanyem, com a mínim, a una comissió però també s’admet la participació a l’activitat de les comissions de persones que no formen part de la junta.

Algunes de les comissions són:

  • Activitats: Sant Jordi, projecte solidari, festa de graduació als últims cursos…
  • Comunicació: web, XXSS i altres accions de comunicació.
  • Comunitat educativa: seguiment del projecte educatiu de l’institut. Convivència. Ús del català (PLC)
  • Escola de famílies: xerrades, tallers o altres propostes formatives.
  • Relacions externes: Consell Escolar Municipal, Plataforma d’ampes/afas de Cerdanyola (PAC) i altres.
  • Serveis: socialització de llibres i lloguer d’armariets.(Guixetes)

Com podeu contactar amb nosaltres?

Els nostres correus electrònics són:

• Tens algun dubte o suggeriment? Tens temps i ganes per col·laborar a l’AFA? Escriu-nos aquí i et contestarem al més aviat possible.
AFAGorgs@institutgorgs.cat


• Per qualsevol tema relacionat amb els tallers d’estudi assistit que es realitzen al nostre institut dilluns i dimecres de 16 a 17.30 h
estudiassistit@institutgorgs.cat


• Portes molts llibres a la motxilla i no vols anar tan carregat? Has perdut la clau del teu armariet i necessites una còpia? Aquest és el teu mail!
guixetes@institutgorgs.cat

• L’ Associació esportiva gestiona les activitats extraescolars aeegorgs@institutgorgs.cat


No tenim un horari d’atenció presencial establert. Si necessites que ens veiem, envia’ns un correu electrònic a
afagorgs@institutgorgs.cat i buscarem una hora per trobar-nos.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut