La nostra ràdio

Aquest curs la Comissió de la Ràdio hem continuat la feina de la Yolanda. A partir del segon trimestre hem aconseguit aixecar el vol amb la Tertúlia Esportiva dels divendres, un programa ja clàssic fet per un equip d’alumnes de 1r i 2n d’ESO capitanejat pel David. I entre setmana, la Rosa ha organitzat tota una sèrie de programes temàtics molt interessants amb els alumnes de tercer i alguns de segon d’ESO. S’ha parlat de temes tan variats com la moda a l’institut, videojocs, magnicidis, la Guerra d’Ucraïna, Fórmula 1, la boxa o els misteris de l’edifici Dakota de New York. Finalment, ens alegra comunicar que, per segon any consecutiu, hem estat convidats pel CRP Badalona per fer un programa el Dia de la Ràdio (26 de maig).
Comissió de Ràdio: Rosa, Fran i Alexandre