Experiència inoblidable al programa “¡TU CARA ME SUENA!”

L’alumnat de PFI, juntament amb el de CFGM, va assistir el 28/02 a la gran final del programa de televisió “‘¡Tu cara me suena!”. Gràcies a aquesta oportunitat, els i les alumnes han tingut l’ocasió de veure com professionals del seu sector duen a terme la part tècnica i pràctica dels seus estudis:

• Entorn professional.
  • Canvis de forma del cabell.
  • Canvis de color.
  • Atenció al client
  • Serveis auxiliars d’estètica

“¡Tu Cara me suena!” és un programa de televisió que ha esdevingut molt popular i que consisteix en que diferents famosos han d’interpretar cançons famoses imitant la veu i la posada en escena del cantant original. Els participants competeixen per guanyar el títol de millor imitador, i els guanyadors són elegits per un jurat i per votació popular dels espectadors.

Amb aquesta vivència, l’alumnat ha pogut observar de manera aplicada el desenvolupament d’una de les seves sortides professionals: la caracterització.