Bibliopati

A partir d’aquesta setmana la Biblioteca Escolar (BE) obre durant el primer pati. Una professora i una parella d’alumnes voluntàries s’ocupen del bon ús de l’espai.
L’objectiu de la Bibliopati és fomentar la lectura en el temps d’oci i facilitar un espai per fer deures o d’altres tasques acadèmiques.
Animem l’alumnat a visitar-la i utilitzar-la, tenint en compte unes normes bàsiques:

1. No es pot entrar amb menjar ni amb begudes de llauna.
2. No es poden utilitzar els ordinadors.
3. L’espai i el material s’ha de deixar com s’hagi trobat.

Esperem que la iniciativa es converteixi en una alternativa interessant al pati tradicional.

Comissió BE (Montserrat Vilarrubla, Imma Valls, Maica Rojo, Tina Marcos, Victoria Hita)