Sant Valentí 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO està recaptant diners per al seu viatge de curs. En aquest ocasió, estan preparant cartes i piruletes per regalar amb motiu de Sant Valentí. Aquests detalls no han de ser necessàriament per al vostre crush, podeu fer un petit obsequi a una amiga, amic, professor, familiar, etc. No us oblideu que teniu fins el dia 10 de febrer per fer la vostra comanda, passarem a fer l’entrega el 14 de febrer!

Aquí teniu el formulari per registrar la vostra comanda:

FORMULARI COMANDA

Qualsevol dubte podeu enviar un correu a alumnes4t@eborras.cat. També ens podeu seguir al nostre instagram @eborras4rt.