Ràdio Borràs

Aquest any hem engegat Ràdio Borràs, a les hores del pati. La ràdio és la part pràctica de l’optativa de 3r de l’ESO.
– Hem participat en el concurs de Ràdio Badalona.
– Ens ha visitat Cinto Niqui de L’altre Ràdio RNE Ràdio4.
– Hem participat en la Marató de Ràdio del CRP de Badalona tan en diferit com en directe.
– Hem visitat OnaMar.
– Hem participat en directe en la marató de Ràdio al CRP de Badalona, amb un programa que podeu escoltar a:

Els dilluns hem consolidat el programa d’esports més professional que el mateix Xiringuito!, gràcies al David Ferrús i als alumnes de la seva tutoria.
Els dimarts tenim les tertúlies de caràcter social on han participat les TIS, i sobretot la Mª Àngels Gago, amb programes molt especials amb els tallers per a gent gran.
Els dimecres han estat dedicats a monogràfics musicals, tant de grups actuals com de música clàssica, un espai molt educatiu amb l’ajuda de la Montse Matallana que ha dirigit aquesta secció que els ha agradat molt més del que ens esperàvem.
Els dijous hem fet de tot, tant programes especials sobre els volcans, quan estava d’actualitat, de la mà de la Sònia Sunyer, com programes d’història amb la Isabel Ràfols, o de crims i misteris.
Els divendres han sigut molt moguts tant estètics com culturals, amb programes de moda on ens va ajudar la Montse Páez com programes de cine i literatura amb recomanacions exquisides de la Isabel Ràfols, el Raúl Bujardon i el Tono Medrano.
La nota internacional l’ha posat l’Erasmus + amb diversos programes especials amb les visites dels professors i alumnes de la mà de la Mònica Ramos. Alexandre Ribó s’ha incorporat recentment amb un programa sobre els gamers.