Montse es jubila

Amics i amigues , la nostra companya Montse es jubila i aviat començarà una nova etapa . Tot l’equip SIEI, professorat i alumnat li desitgem molta felicitat cal dir que la trobarem molt a faltar a la nostra aula.

Al llarg d’aquests 10 anys hem après molt de la teva professionalitat davant l’alumnat i les famílies. Nosaltres continuarem treballant en la mateixa tònica i mantenint l’esperit del treball en el equip que sempre ens has inculcat. Ara esperem que disfrutis molt del teu temps lliure i no deixis de seguir el nostre blog!!!.

Molta sort Montse!!!

T’estimem mooooooolt !!