Filmets 2023

El passat 20 d’octubre, alumnes de l’Institut Enric Borràs van anar a l’estrena del curtmetratge Això no és Disneyland, creada i protagonitzada per ells mateixos en el marc del projecte Salto del Eje. L’estrena es féu dins del Festival Internacional de Curtmetratges FILMETS de Badalona i va comptar amb diferents personalitats i representants del projecte com ara la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Badalona i Ràdio i Televisió de Badalona a més dels artistes, director i productor del film. En breu podreu gaudir d’aquesta pel·lícula curta al mateix web de l’institut. També s’emetrà aquest mateix dia 3 de novembre per la Televisió de Badalona. Esperem que us agradi.