CARTES amb COR

Aquest és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom. Volem que les nenes i nens de totes les Escoles i que les noies i els nois dels instituts de Catalunya, des d’Infantil fins a Cicles formatius, passant per la Primària, l’ESO i el Batxillerat envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades en els nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Ajudem i compartim amb les persones ingressades perquè se’n surtin al més aviat possible, per recolzar-los des del nostre confinament.

Ajudem i compartim amb tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda.

Ens agradaria que tothom que formi part de la comunitat educativa(FAMILIARS, ALUMNAT, DOCENTS, PAS,…), escrigui una carta, faci un dibuix, un poema, un vídeo,… per donar i fer més suportable aquesta situació de tensió i angoixa que estan vivint als centres hospitalaris del nostre país.

Fem-ho possible.

Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada

De moment, els Hospitals que ja han obert un mail són:

Hospital Clínic:   noesteusols@clinic.cat
Hospital del Mar:   cartesquecuren@hospitaldelmar.cat
Hospital Pere i Mata (Reus):   cartesperemata@gmail.com
Hospital Sagrat Cor:   esperanzahusc@gmail.com
Hospital Sant Pau:   missatgesquecuren@santpau.cat
Sanitari Alt Penedés-Garraf:   cartesperacompanyar@csapg.cat
Centres de l’ICS (Vall d’Hebron, Bellvitge i Germans Trias, Arnau de Vilanova de Lleida, Joan XXIII de Tarragona, Josep Trueta de Girona i Verge de la Cinta de Tortosa hospital comarcal (Viladecans i alguns CAPS) :   gracies.ics@gencat.cat