Visual i Plàstica a 4t d’ESO

L’alumnat de 4t, durant l’assignatura optativa de visual i plàstica ha estat treballant la teoria del color a través de l’elaboració de diferents tipus de cercles cromàtics, dels quals en trobareu una mostra en les següents fotografies.

A més a més, amb l’alumnat de 4t d’ESO, com a projecte final d’assignatura, estem treballant en la reproducció a gran escala de l’obra pictòrica “Caos tecnològic”, que és una reinterpretació del Guernica de Picasso feta per l’alumna de 3r d’ESO Hidaya Chaat.

Amb aquesta activitat treballem de forma cooperativa tot els grup dels 20 alumnes de 4t per reproduir una obra que ha creat una companya de l’institut i que creiem que representa a la perfecció la societat en què estan creixent els nostres adolescents.

Esperem poder exposar l’obra finalitzada a l’institut a final de curs, mentrestant podeu veure unes fotos del procés de creació.