Nous programes del taller de ràdio

Ja estan disponibles els programes de ràdio que hem gravat els alumnes del taller de radio de 2n d’ESO. En aquesta matèria alternativa, escrivim el guions dels programes, busquem la música i els efectes especials, i després d’assajar-ho, els gravem i els acabem penjant a internet perque tots vosaltres pugueu escoltar-los.

En el link que us adjuntem també podreu escoltar els programes de gravats en cursos anteriors. Ei!, i que en tenim molts més de fets d’enguany (i de cursos anteriors) que encara no hem pogut penjar a internet. Aviat els podreu escoltar!!!.

Prem aquí si vols accedir a la pàgina web del taller de ràdio.