Intercanvi amb Escola d’Holanda

De l’11 al 17 de març 16 alumnes de 3r ESO, 4t ESO i 1 de Batxillerat han conviscut amb alumnes del nord d’Holanda. L’institut que ens ha visitat és el RSG Wiringherlant, de Wieringerwerf.

L’experiència ha estat única. Tots els alumnes immersos en l’intercanvi han pogut disfrutar de la nostra ciutat, Badalona, visitant el monestir de Sant Jeroni de la Murtra, fent activitats de compostatge i plantació a l’hort biològic de Conreu Sereny, sent rebuts per l’Alcalde a l’Ajuntament, descobrint en forma de gimcana els punts d’interès cultural i històric i corrent fent una carrera de relleus pel front marítim de la ciutat.

A més, també hi ha hagut temps de descobrir la Barcelona modernista. Des del Turó de la Rovira han pogut observar i dibuixar l’skyline de la ciutat, tot escoltant la història de la ciutat a mans del professor Carles Izcara. Després, han baixat caminant cap a l’Hospital de Sant Pau i han visitat la Sagrada Família. Al dia següent, han pogut comprovar la diferència arquitectònica entre la Barcelona Modernista, amb el Passeig de Gràcia com a punt de partida, i la Barcelona del Born i la del Gòtic.

Esperem tornar a veure’ls a Holanda el curs que ve…

Podeu veure apartir de 1hora i 32minuts del programa següent:

ALACARTA

I ací teniu alguns moments de la setmana:

Segona part de les fotos: