Carnaval 2020

Per fi, el gran dia ha arribat, i com no podia ser d’un altra forma, ens hem superat.

Des de bon mati, tot ha anat rodat, les gimcanes de 3r i 4t pel Barri han movilitzat els alumnes amb unes proves ben engrescadores i divertides. Els de 1r i 2n, les tenien a dintre del centre, totes dirigides per l’alumnat de Batxillerat. I l’alumnat de Cicles, s’ha passat el mati acabant d’enllestir-ho tot perque la desfilada sortís de película.

Val a dir que fins i tot la coreografia que ha fet el professorat, és ben mereixedora del Oh Happy Day.

Us deixem uns moments que resumeixen una part del que vam fer al centre.