Carnaval 2018

Avui hem celebrat el dia de carnaval al centre.

Ha sigut un dia molt intens on els alumnes de Batxillerat han estat des de les 8:30 preparant les proves que s’haurien de fer. Els alumnes de 1er i 2on han estat al pati fent les proves, i els de 3er i 4rt han fet una gimcana pel barri.

Després, hem fet el festival a l’insti, on hi ha hagut balls, han cantat, i sobretot, s’ho han passat d’alló més bé

1. Raniiaa

Aquest dia ha sigut molt especial per mi, perquè m’ho he passat super bé!
    Vaig participar en el concurs de disfresses, no vam guanyar, però l’important és que ens ho vam passar super bé!
    També en els jocs que vam fer abans de començar la pasarel·la de disfresses han sigut molt divertits.

2. ivanoba geraldine

En aquest dia em vaig passar una bona estona no és tant per ser una festa ,perque vaig gaudir molt amb les meves amigues i amb cada prova ens divertiam molt mes que l’anterior com a grup ens ho vam pasar genial !!