Això no és Disneyland
06/11/23Us posem el curt que va realitzar l’alumnat d’ESO el curs passat i que hem pogut veure tant a Filmets com a Badalona TV.
Us posem el curt que va realitzar l’alumnat d’ESO el curs passat i que hem pogut veure tant a Filmets com a Badalona TV.
L’alumnat de 3r de l’ESO de l’assignatura de Biologia ha estat observant en el laboratori cèl·lules de la seva pròpia mucosa bucal per a localitzar de manera real les parts i orgànuls cel·lulars estudiats de manera teòrica.
Us posem el vídeo de presentació del curt que va realitzar l’alumnat del nostre centre.

El passat 20 d’octubre, alumnes de l’Institut Enric Borràs van anar a l’estrena del curtmetratge Això no és Disneyland, creada i protagonitzada per ells mateixos en el marc del projecte Salto del Eje. L’estrena es féu dins del Festival Internacional de Curtmetratges FILMETS de Badalona… Llegeix més»
L’alumnat de 3r E d’ESO ja ha començat a fer el projecte d’ApS fent jocs de taula i compartint estones amb la gent gran del barri.

Aquest primer més de l’optativa d’EViP hem estat dibuixant plantes mitjançant diferents tècniques. Tenim la sort de tenir un patí amb plantes precioses, que hem utilitzat de referència.
Gràcies a la Modesta per tenir-ne cura.
Tot l’alumnat ha fet una feina excel·lent d’observació i destresa.
Podeu veure els… Llegeix més»

Aquesta setmana l’alumnat de 2n d’ESO ha visitat el Museu de Badalona on han vist l’antiga Baetulo i han fet un taller de superstició romana.
Ahir alumnes de 3r i de 4t A d’ESO ivan tenir una sessió formativa a càrrec de la tècnica de l’Ajuntament al Centre Cívic La Salut per iniciar l’Aps Jocs i Memòria amb la gent gran .

Aquests dies estem repartint agenda, carpeta i samarreta del centre.

Avui l’alumnat de 2n d’ESO ha anat a la llera del riu Besòs en una sortida de tutoria per motivar la cohesió i aprofitar per enfortir els vincles de grup.