Sortida al MACBA alumnat 2Batx C/T

El passat divendres 19/03/21, l’alumne de 2n de Batxillerat C/T va realitzar la següent activitat al MACBA de Barcelona:

L’art com a resposta

Recorregut per la Col·lecció
Aquesta proposta se centra en un conjunt d’obres de la Col·lecció que testimonien les tensions en la història de l’art contemporani al llarg d’un segle (breu) en relació amb diversos contextos culturals, socials i polítics. La intenció és potenciar una experiència singular amb l’art a partir de desvelar-ne la complexitat. Com? Amb accions i preguntes que possibiliten vehicular les inquietuds dels adolescents i suscitar-los una aproximació autònoma i una manera crítica de pensar el món.

Es tracta, doncs, d’un exercici de mediació interdisciplinària formada per exestudiants del Programa d’Estudis Independents del MACBA i col·laboradors d’Accessibilitat. És un espai d’un gran potencial perquè recull les tensions, els dubtes i les preguntes, més que no les respostes.

Voleu veure com s’ho van passar? Aquí teniu una mostra 👀