Assignació de graus universitaris

Us posem la informació dels nostre alumnat que va ser assignat als diferents graus universitaris. Aquest curs han aprovat les PAU 23 alumnes, la qual cosa suposa un 96% d’aprovats.

De totes les opcions, el 50% ha obtingut la primera opció que van demanar:

Infermeria, enginyeria mecànica, enginyeria en tècniques industrials, enginyeria de materials, història, ADE i el doble grau d’informàtica/matemàtiques.

L’altre 40% ha entrat en la següent opció del que han demanat:

Conservació/restauració, psicologia, estudis d’anglès/francès, dret, arqueologia, ciències polítiques, gestió d’administració pública,…

Ara poden matricular-se el dia que tinguin assignat o esperar al 18 de setembre per veure si poden entrar en la segona assignació.

Des de l’institut estem molt contents pels resultats que han obtingut i els encoratgem a que continuïn formant-se i gaudint de l’estudi com ho han fet durant la seva vida acadèmica al centre.