Sortida de tutoria 1r Batxillerat

Estimades famílies,

Dimarts 2 d’octubre es va fer la sortida d’inici de curs per als alumnes de 1r Batxillerat. Va consistir en un joc de pistes per la població de Les Franqueses.
Es van dividir les dues classes de Batxillerat en quatre grups i se’ls va donar un mapa on hi havia els llocs per on havien de passar i una pista (codificada i en anglès) per trobar un sobre. Ràpidament els quatre grups es van organitzar i van anar per Les Franqueses buscant sobres. A cada localització hi havia l’explicació d’una prova cooperativa (on tots havien de treballar en equip per obtenir el màxim de punts):

• El tren cec: on un/a alumne/a havia de guiar una fila de companys que portaven els ulls embenats.
  • La caravana contorsionista: on s’havien de posar els alumnes unint parts del cos.
  • El bomber: on havien de passar-se un got d’aigua per sota les cames per omplir una ampolla.
  • La frase maleïda: on s’havia de formar una frase a partir d’afegir una paraula cada persona.
  • Els arquitectes: on havien de fer la construcció més alta possible amb seguretat.

Al final vam acabar corrents per arribar al punt final en primera posició i poder esmorzar i fer l’última prova, aquesta sí, conjunta.

Tant el joc de pistes com les proves van ser del gust dels alumnes de Batxillerat i es van poder relacionar d’una manera més distesa i divertida mentre coneixien (alguns) racons de Les Franqueses.

Aquí teniu algunes fotos!

sdr