Sessions d’orientació pels alumnes de 2n de batxillerat

Estimades famílies,

La setmana passada, els alumnes de 2n de batxillerat van gaudir de diverses activitats d’orientació acadèmica i professional. El passat dimecres 8 de febrer, l’alumnat de 2n de batxillerat va participar en les Portes Obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Des de fa anys, acompanyem als i les nostres alumnes per tal que entrin en contacte amb l’ambient universitari i que els ajudi a aclarir dubtes pensant en les PAU o els CFGS. Va ser una jornada molt interessant i enriquidora per a tots nosaltres.

El divendres 10, durant l’hora de tutoria, un parell de professores del centre (la Maribel i la Jordina) van fer-los unes xerrades breus, explicant-los la seva experiència acadèmica, professional i laboral.

Esperem que tot els ajudi a l’hora de decidir el seu futur!!