Primera reunió de delegats ambientals

EL nostre Institut disposa del distintiu d’Escola verda. Per això, professors del centre han acabat la formació en el programa, i s’ha desenvolupat des dels inicis diverses iniciatives, com ara el crèdit d’escola verda, la col·laboració en el projecte Rius, el treball de l’hort, el projecte El Camí i la setmana de medi ambient. Tot això ho dinamitzem amb l’alumant que col·labora en la reunió de delegats ambientals i la comissió de professorat.

Avui hem celebrat la primera reunió i hem parlat de temes com millorar el reciclatge i la generació de residus al centre, ser més respectuosos amb el nostre entorn, etc. També hem definit les primeres actuacions, com la repintada del tram de El Camí o la col·laboració tot recollint mòbils amb la Fundació Jane Godall. Si teniu qualsevol suggeriment, feu-lo arribar a direcció. Att.

La Comissió Escola Verda

Resultat d'imatges de escola verdaimg_20161013_110056