Performance: #noalaguerrE #noalpatriarcat

Benvolgudes famílies,

Amb motiu del dia internacional de la dona #8M, l´alumnat de 1r de batxillerat B des de la matèria d´Història del món contemporani, van preparar una performance per denunciar un #noalaguerrE i #noalpatriarcat.
La performance volia reivindicar que el poder obvia la dona en la majoria de decisions col·lectives i públiques. Van exemplificar-ho amb noms concrets. La majoria d´homes en càrrecs importants són homes.Tan sols una dona hi figura.La invisibilització és constatable i real.La metàfora amb què ho van denunciar va ser canviar el gènere femení al mot guerra i transformar-lo en masculí: GUERRE.
La PAU és un mot femení. Nombrosos precedents històrics corroboren que el PODER sempre ha estat i continua estant en mans d´homes. L´acte es va celebrar al Casal Cultural de Corró amb la presència de l´alcalde de Les Franqueses, el Sr. Colomé, diferents regidors i regidores, l´artista franquesina Sigrid Amores, el poeta German Chocero i el nostre alumnat.