Extraescolars de l’AMPA curs 2021-2022

Estimades famílies,

L’AMPA del centre està organtizat les extraescolars pel curs 2021/2022. Podeu visitar la pàgina de l’AMPA aquí. Aquesta pàgina anirà actualitzant-se aquests dies.

EXTRAESCOLARS TIL.LER 2021-2022.docx

CARTELL EXTRAESCOLARS 21-22

Instagram: extraescolars 2021/2022 AMPA institut El Til·ler

Per a qualsevol informació al respecte de les extraescolars, cal posar-se en contacte amb l’AMPA a través del seu correu. Per a reservar plaça de qualsevol activitat que estigueu interessats envieu un mail i us retornaran la fitxa de preinscripció de l´activitat que tinguin interès.

1. admin Autor de l'article

Bon dia,
      Has d’escriure un correu electrònic a l’AMPA per informar-te sobre les activitats extraescolars. A l’article tens la informació.
      Salutacions.