EL TIL.LER A ESCENA: Disseny de cartells

Benvolgudes famílies,

El proper 13 d’abril a les 17,00 hores tindrà lloc a l’Auditori de Bellavista la presentació de creacions audiovisuals realitzades pels alumnes de 1r de Batxillerat de la matèria amb el títol EL TIL.LER A ESCENA. L’activitat s’emmarca en el programa Escenifica’t del Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut de Les Franqueses del Vallès.
El tret de sortida d’aquesta activitat ha estat el disseny dels cartells per part dels alumnes de Dibuix Tècnic de Primer de Batxillerat. Podeu observar les seves creacions en aquest vídeo.