Dia Internacional en Record de les Víctimes de l’Holocaust a l’Institut

Amb motiu d’aquesta Commemoració i la del final de la Guerra Civil a les Franqueses l’alumnat de quart ha rebut una xerrada de Joan Garriga i Fina Ferrando que ens han explicat la feina que es fa per recuperar la memòria de les víctimes de la Guerra Civil i l’Holocaust. Disposeu de més informació al web de la Generalitat. i a la de l’Amical de Mathausen.

img_20170127_101028 img_20170127_104742

1. Josep

En aquest temps de superficialitat i confusió, una xerrada com aquesta crec que és molt útil i necessària pel bagatge del coneixement dels alumnes. Hem de saber i recordar fets tan importants i recents que segur ens influeixen en ser millors persones.