Construcció de coneixement

Benvolgudes famílies,

A la matèria de tecnologia industrial de batxillerat, aquest curs hem treballat la construcció de coneixement per part de l’alumnat. Han creat vídeos i tutorials on l’alumnat explica procediments de resolució de diversos problemes aplicats a condicions reals. Us deixem una mostra del que s’ha creat a 1r i 2n de batxillerat.

Tot l’alumnat ha fet un gran esforç i ha demostrat que pot arribar, no només a fer, sinó també a explicar amb detalls el procés de resolució d’un problema complex aplicat a diferents àmbits tecnològics. Enhorabona a totes i tots!!

Tecnologia industrial 1r batxillerat

Tecnologia industrial 2n batxillerat