25N AL TIL.LER: PANCARTA I ACTE INSTITUCIONAL

Estimades famílies,

Els alumnes de primer de Batxillerat de l’assignatura optativa Dret, Política i Ciutadania van participar a l’acte institucional de l’ajuntament de Les Franqueses amb una selecció de relats i reflexions que havien treballat a classe. Van exposar les seves idees sobre l’impacte que generen les notícies de feminicidis sobre la ciutadania, sobre la violència vicaria, les xifres d’ordres d’allunyament reflectides en els informes del consell del poder judicial, les seves implicacions econòmiques o els mètodes dels maltractadors des del punt de vista psicològic. Tot el treball es va realitzar des de l’empatia amb tots els agents implicats en aquesta lacra social.
A les dues hores anteriors a l’acte des de les tutories de Batxillerat es va crear una pancarta reivindicativa reflexionant sobre les cançons de moda des d’un punt de vista de gènere.
A l’acte també va participar alumnat del centre que dirigit pels professors de l’escola van fer obertura i cloenda musical de l’acte.

Pancarta