Benvolguts/des,

Des del Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut us adjuntem informació de la primera xerrada del curs 2019-2020 que es porta a terme en el marc del Projecte Fem Camí en l’Educació en Família i el Projecte Educatiu Comunitat i Escola.
· Xerrada: l’Adaptació (El procés d’adaptació dels infants de 0 a 3 anys a les Escoles Bressol)

· Dilluns 21 d’octubre de 2019

· A les 15.30 h

· A l’Escola Bressol Municipal Les Tres Bessones

El període d’inscripció és del 7 al 18 d’octubre al telèfon de l’Escola Bressol 938 498 483 o al correu electrònic escolabressol.3bessones@lesfranqueses.cat

Preguem que feu la màxima difusió entre les vostres famílies.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Gàdor Arilla Fortaleza

Tècnica d’Educació