Visita a l’arxiu municipal

L’alumnat de Comentari de Text (4t) ha vistat l’arxiu municipal de Les Franqueses del Vallès. La visita ha sigut dividida en tres parts. En primer lloc, una explicació de la responsable de l’arxiu, Maria Guàrdia. Després la visita a l’arxiu, al soterrani de l’Ajuntament, per conèixer l’organització de la documentació que custodien. L’alumnat ha tingut l’oportunitat de cercar un expedient i practicar així el sistema d’indexació. I, finalment, han pogut gaudir d’unes fotografies antigues de Les Franqueses.

L’ajuntament també ha publicat una nota: