Últim dia abans de les vacances de Nadal!

Avui fem tallers al centre per l’alumnat de 1r i 2n ESO. Aquests tallers són organitzats per alumnat voluntari de 3r i 4t ESO. L’horari dels tallers és de 9 a 12:30. Després dels tallers l’alumnat pot marxar cap a casa. Aquest curs s’han organitzat tallers de:

Franja de 9 a 10:30: Dibuix, Fang i manualitats, Imants, polseres i collars, Ball, Gimcana.

Franja de 11:00 a 12:30: Ball, Decoració nadalenca, Escacs i jocs de taula, Activitats esportives (futbol, bàsquet, bàdminton, pingpong).

La Junta Directiva del centre desitja a tot l’alumnat, a les famílies i al professorat que passin bones festes i bon Nadal.