Til·lorienta’t en acció!

Aquesta setmana l’alumnat de 4t ha dut a terme la tasca “La meva estrella polar”, una reflexió al voltant d’un qüestionari per a orientar-los davant la decisió d’escollir què fer l’any vinent. El test plantejat permet diferenciar les preferències de les persones i relacionar-les amb una branca vocacional.

Pensar en el futur sovint és complicat, però des del Til·lorienta’t intentem oferir suport als estudiants perquè puguin prendre decisions conscients i informades sobre la seva trajectòria educativa i professional després de completar aquesta etapa.