SORTEIG MESES ELECTORALS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Ahir, dilluns 8 de novembre de 2021, es va celebrar a la Secretaria del centre el sorteig de les persones que hauran d’estar a les meses de les eleccions al Consell Escolar que es faran el proper 24 de novembre de 2021.

Per tal de fer el sorteig de forma aleatòria es va usar una aplicació per generar els números relatius als censos de les famílies i dels alumnes que hauran d’actuar com a membres de les meses. Durant tot aquest procés hi va haver una professora i una alumna presents per tal de garantir una total transparència d’aquest sorteig.

Tant els pares i/o mares com els alumnes que van ser escollits ja han estat notificats.

NÚMEROS D’ALUMNAT

NÚMEROS FAMÍLIES