RefugeEsuoc i VOTV ens han visitat

El dijous 15 de desembre l’associació RefugeESuoc ha vingut al centre ha realitzar tallers en 1r ESO i xerrades amb l’alumnat de 4t ESO sobre els persones refugiades.
RefugeESuoc treballa en l’acompanyament a persones refugiades mitjançant la promoció d’accions socioeducatives i de sensibilització. El projecte neix al voltant de l’octubre 2015 quan un grup d’estudiants d’Educació Social de la Universitat Oberta de Catalunya, es pregunta de quina manera pot contribuir a donar respostes a l’anomenada “crisi dels refugiats”. A aquest grup impulsor si han anat afegint altres voluntaris, tant estudiants com professionals, de diverses disciplines formant una comunitat viva i compromesa amb la defensa dels Drets Humans i amb la lluita contra les injustícies socials.
VOTV ha vingut al centre per enregistrar els tallers de RefugeESuoc. Per documentar la notícia han entrevistat a dos alumnes de 1r: Ariadna Cebrián (1r A) i Hugo Dávila (1r B). Aquí podeu veure el vídeo amb la notícia.