Preinscripció de batxillerat 2019-20

PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT 2019-20

Preinscripció de batxillerat del dia 14 al 21 de maig de 2019. Horari d’atenció a secretaria: de 8.30 a 9.30 h i de 11 a 13 h.

Aquest any la preinscripció s’ha de presentar telemàticament i cal disposar del número d’identificació de l’alumne (RALC o IDALU). En la sol·licitud és obligatori especificar l’adreça electrònica per poder rebre el missatge amb el codi de la sol·licitud de preinscripció. Premeu aquí per consultar més informació.

1. Joan

Hola.
    Els/les alumnes que ara acaben primer de batxillerat i continuen al mateix Til·ler per tal de fer segon el proper curs, també han de fer la preinscripció telemàticament?
    Moltes gràcies !!

1. admin Autor de l'article

Bon dia,
      L’alumnat que cursa 1r de batxillerat a l’Institut El Til·ler ha de fer la reserva de plaça amb el full de tria que vam donar a classe. Si necessiten més informació, poden trucar al centre o consultar-lo amb les tutores.
      Salutacions.