INFORMACIONS SOCIALITZACIÓ I TPVEscola CURS 22-23

Benvolgudes famílies,

Ja estem iniciant un curs més, el curs 2022-23, i d’aquí uns dies rebreu tota la informació relativa a aquest, tant del propi centre com de l’AMPA del nostre institut que, com cada any, gestionarà la socialització dels llibres de text, NO DE LECTURA, per a totes les famílies que així ho desitgin.

Per participar en la socialització cal:

• Ser soci de l’AMPA.

• Recordar que la quota correspon a un curs escolar.

• Estar al corrent de qualsevol pagament relacionat amb l’AMPA i de la devolució dels llibres prestats i/o pagament dels llibres perduts, si s’escau.

El workbook d’anglès està inclòs en el preu total.

Els alumnes que facin francès/alemany hauran de pagar el llibre d’exercicis a part.

El període de pagament pels alumnes del centre serà a partir de la segona quinzena de juliol – l’AMPA informarà de les dates exactes i enviarà tota la informació.

L’alumne que NO tingui el pagament total de la quota NO se li podrà donar els llibres.

Les famílies que hàgiu demanat beca de material, haureu d’enviar una mail a ampaeltil.ler@gmail.com, amb el número del registre de la sol.licitut. indicant el nom i curs del/dels vostres fills/es.

L’import de la quota s’ha de pagar a través de l’aplicació TPVEscola de l’institut.

Les famílies noves a l’institut rebreu l’USUARI i la CONTRASENYA de TPVEscola a través del mail que heu posat a la preinscripció a partir del dia 12 de juliol.